Trotsmonster och frustrerad bebis...välkommen fredag!

Trotsmonster och frustrerad bebis!

V säger nej till allt nu och skriker/gråter så fort han inte får sin vilja igenom. Är det någon som har lite tålamod att sälja så betalar jag snart vad som helst.

Lille E har äntligen kommit på hur man vänder sig från rygg till mage. Att ligga på rygg är tråkigt, att ligga på mage och lyfta huvudet är jobbigt, krypa går inte och sitta orkar han inte så länge. Hela han är en stor frustration just nu. Det resulterar i att han vänder sig till mage och sen skriker, jag vänder tillbaka honom och han skriker efter några minuter igen. Jag hinner ju inte ens kissa!!

Vilken tur att man inte är ensamstående! När mannen kommer hem på kvällen unnar jag mig saker såsom; dusch, gå på toa med dörren stängd, dricka varmt kaffe...ni fattar!

Så...välkommen fredag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enmammasvardag.blogg.se

Charmen med oemotståndliga ögon, spyor, bajsblöjor och smittande barnskratt.

RSS 2.0