Fullt ös medvetslös

Även om man tycker att man inte har något planerat så blir dagarna lätt hektiska ändå. Visst är det underbart med barn, det händer alltid något.
 
Som mamma är det sällan att man hinner stanna upp, vila och känna efter. Men det är väl kanske bra i och för sig.
 
Helgen var bra och vi hann med fredagsmys, lördagsträning, barnkalas, veckohandla, tvätta, städa och gå på årsmöte med scouterna. Sen tog mina krafter slut.
 
Natten mellan söndag och måndag tillbringade jag på toaletten, magsjuka är det värsta jag vet! Mannen har fått vara hemma och ta hand om barnen, vilken tur att man är två! Peppar peppar...så verkar resten av familjen ha klarat sig.
 
Precis som de senaste gångerna jag varit sjuk har jag nu konstaterat att jag måste komma i bättre fysisk form och öka min motståndskraft mot alla baciller och skit. Träning, träning, träning...jag måste bara hitta min självdisciplin. Den ska finnas där någonstans!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enmammasvardag.blogg.se

Charmen med oemotståndliga ögon, spyor, bajsblöjor och smittande barnskratt.

RSS 2.0