Härliga skitfredag

Vaknade och insåg att förkylningen satt klorna i mig på nytt. Släpade mig upp och såg till att barnen fick mat.
 
E somnade om i sängen och V ville kolla på film. Passade mig utmärkt! V brukar känna på sig när jag inte orkar och då vara som mest grinig och herr tvärtemot, men...
 
Idag kröp V ner i sin pappas säng och var på riktigt myshumör.👍
 
Nu ligger vi här i sängen och kollar på film, V halvsitter jämte mig och klappar mig på armen och pannan. Underbara unge! E har precis vaknat och ligger och jollrar nöjt i sin säng 😊
 
Maken slutar till lunch idag och sen hoppas jag dagen fortsätter lika bra. Helt enkelt en bra fredag även om förkylningen (som har drabbat hela familjen) gör att dagen känns sådär.
 
Go' och gla' fredag på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enmammasvardag.blogg.se

Charmen med oemotståndliga ögon, spyor, bajsblöjor och smittande barnskratt.

RSS 2.0